God morgon !

Mitt första seriösa inlägg. Idag har jag: Vaknat, kollat på barnprogram i soffan med min lillasyster, somnat om, vaknat igen, Tyckt synd om mig själv för att jag är halvkrasslig, kommit på att jag inte borde tycka synd om mig själv eftersom jag har det ganska soft här hemma, Tagit en varm och go dush, lagt i hårinpackning och ansiktsmask och slutligen gjort mig en kopp the eftersom jag har gett mig själv kaffeförbud (En ide  jag fick igår faktiskt ) mest för mina tänder och min andedräkts skull. Snart ska jag fixa frulle ! Eller jag kulle nog hellre vilja kalla det för "lunchfrulle" eftersom jag råkade lägga märke till att klockan var 13 ! Det får  bli knäckebröd med tomat avokado och parmaskinka.

 

Nejmen hallå där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0