im back !

Varför ska det här med att blogga vara så oerhört krångligt och svårt? Hade tänkt börja blogga på nattstad eftersom att många av mina vänner hade rekomenderat dom. Sedan hände något otroligt ovanlig. Nyund i sitt nötskal fattar inte mycket mer än hur man blir medlem. Detta ledde till att jag tids nog blev så förbannad att jag gick och kokade nudlar istället. Dock behöver en tjej med så mycket tankar i huvudet som jag någon stans att skriva av sig så det fick bli här igen eftersom att bogg.se är det ända jag förstår mig på. Iallafall någorlunda ;) Men inte hänga läpp för det nu Louise ! Du blir säkert tillräckligt smart att förstå dig på saker och ting med åren du oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0